29 september 2009

Update...

Nu var det ett tag sedan bloggen uppdaterades igen.

Så vad har hänt sedan sist då?
Jo, det har varit riesenläger på Tånga Hed och jag skulle egentligen minglat runt i grupperna men jag fastnade självklart i skyddsgruppen eller den förberedande skyddsträningen ska man kanske kalla den.

Jag har även börjat gå SKKs uppfödarutbildning och skrivit upp mig på intresselistan för en valp :-)

Så nu håller jag tummarna för att det "tar sig" och att det blir en valp över till mig!
Fram tills dess så funderar jag på lämpliga namn på bokstaven R.

Bilder från lägret kommer.

3 kommentarer:

  1. varför inte RUT???
    Eller rigmor
    kanske reidun...

    SvaraRadera
  2. Vi kommer att rapportera så att du vet vad du ska köpa till R-valpen!

    R alltså, det var en svår bokstad. Tik eller hane? ska fundera på namn..

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Kul att läsa att du har valp på G!! jag har ju bästa R-namnet ;) men .. kanske ska jag har det själv?? RUSA - sol-klart =). Lycka till! // ELLyra & JoJo

    SvaraRadera