8 december 2009

Fullt upp

Helgerna fram till jul är fullbokade. Förra helgen var jag som sagt på High School Musical och den resan gick över förväntan och till och med tåget upp höll tiden.


Denna vecka väntar nationelltprov i matte, vilket kommer gå åt skogen eftersom att jag och "det logiska" i matten inte kommer överens Jag kan räkna men vet inte när jag ska använda vilken formel. Ja, ja nog om detta. Till helgen är det Stora Stockholm, Hund2009. Sambon och jag beger oss uppåt redan på torsdag kväll för att hinna med allt. Shopping, glasögonprovning, vallning och massa prat står på schemat. Ska försöka hinna med att titta på alla (16) riesens som skulle ställas och ta lite kort också.

Helgen där på beger vi oss söder ut för att klappa och klämma på de 10 svarta skäggtrollen.

2 kommentarer:

  1. vi ses nog på söndag! kul :)

    SvaraRadera
  2. Nu är det nära... är i Olofström & i morgon är det dax!!! Pia

    SvaraRadera