13 februari 2010

Röja 13 veckor

Röja har under veckan fått sin vaccination och blivit vägd, vågen stannade på 11 kg. Dessutom har Röjan fått träffa tant Jizza och fröken Lea för att sedan få öronen tejpade. Det är svårt för riesenflickan att inte klia bort tejpen men vad gör de? Jag får ju då träna på att tejpa.


Nu återstår bara lite fototräning för den lilla och mig. Mestadels fastnar Röjan på bild som ett svart streck eller en suddig krumelur. Träning, träning, träning.

Vi har anmält oss till valpkurs på Vinna hundcenter som börjar den 18 och jag ser framemot att få nya kunskaper och kunna så smått börja träna.


1 kommentar:

  1. Ska lägga ut nya bilder på Rut... jag lovar:)Å de där 13 kg är nog mest ben för jag tycker det är de enda som växer :)

    Snygg brud med tejp!!!

    SvaraRadera