15 mars 2010

Förlåt

för de dåliga uppdaterandet! Men sanningen är den att bloggen prioriteras inte så högt för tillfället då jag har hittat nya spännande skolämnen att fördjupa mig i. Vad sägs om psykiatri, jättespännande, jag börjar även bli gammal som tycker att historia är intressant. Dessutom så läser jag retorik nu, det är spännande men lite klurigt då jag inte än har kommit in i hur det fungerar med högskolan och det tänket. Kemin kommenterar jag inte ens men jag siktar på G, sen får vi se om jag och läraren har samma kriterier för att få G.

Den lilla Röjan växer och frodas men fortfarande har JAG problem med hennes ätande eller inte ätande rättare sagt. Då hon äter hundgodis, korv, mjukost, kottar, löv, stenar, päls, fimpar, grankvistar men inte sin mat... Att spetsa med filmjölk fungerade i två dagar sen vad nyhetens behag mättat. Har till och med bytt foder men hon är kräsen den lilla... Men skam den som ger sig!

Till helgen blir det valpträff, vilket ska bli jätteroligt!

1 kommentar: