2 mars 2010

Stundvis...

känns det ganska tungt, det är mycket strul med studiestödet och som vanligt har jag framtidsångest. Jag hade/har bestämt mig för att inte må dåligt över saker som jag inte kan styra över men tydligen så är jag inte så lättövertalad... Ja, ja nog om detta. Veckan bjuder på valpkurs på torsdag och träningsläger i helgen, matten ska få lära sig hur man leker men en riesenräcer. Detta ska bli mycket roligt och lärorikt.

Röja har fått mycket snygga öron efter tejpningen och matten börjar få finess på hur man tejpar. Kloklippningen går som en dröm och Jackie har fått ny frisyr och för en gångs skull är inte jag inblandad i friseringen, utan det är Röja själv som gett början till dreadlocks på hennes huvud. Vad hon kan den lilla svarta.

Hon har sina idéer om hur saker och ting ska göras för att bli rätt och detta börjar redan bli smärtsamt. Kom betyder tydligen skynda dig hit och hoppa upp i mattes famn. Sitt betyder studsa som en boll och sätt sedan ner rumpan. Ligg innebär att man ska slänga tassarna på mattes fötter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar