24 juni 2008

Bilder

Det är svårt att vara hundtränare och fotograf samtidigt...
Så ni får nöja er med lite halvbra bilder.

Pondus "sitter fint"

Förstår dock inte vad jag gör för fel med kameran ibland, han ser ju ut att vara inklistrad i bilden.


Jackie vinkar


Idag så har Jackie surat mest hela dagen, kan vara för att jag var på dåligt humör igår. Hon är lite känslig, eller väldigt mycket!
Så hon skulle inte med på promenaderna utan bara ligga under bordet, kanon bra tyckte Pondus.
La ett kort spår till honom idag, inte märktes det att han var sydd då inte!
Han växlade ner och la i fyrhjulsdriften som vanligt och jag agerade stoppkloss... Jag ogillar verkligen att spåra, fast idag lyckades jag hålla mig stående, det har jag inte gjort gångerna innan.
Men skam den som ger sig, någon gång ska jag väl lyckas sänka farten på honom!

Framöver får vi eventuellt tillökning av dessa små sötnosar...
Kön och namn är fortfarande oklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar