22 augusti 2008

Jämnare balans

mellan dagarna.
Förrgår kändes grådaskig, gårdagen väldigt bra och idag så är det grådaskigt igen...

Idag beror det dock inte på hundarna utan på jobbet.
De är tydligen missnöjda med antalet producerade radiatorer. Tydligen så ska man klara av 10st/timma efter tre veckor. Själv så ligger jag på 5-6st/timma.
Så nu får vi se om jag få va kvar eller om jag blir arbetssöklande igen :(

Igår kändes väldigt bra trotts att jag blev omkullsprungen av en galen schnauzer. Han tycker tydligen att det är roligt med budföring!

Sen börjar jag tro att han kanske är lite känslig för hur jag känner mig.
Jag var lite småless (på jobbet) idag när vi var ute och självklart så fick vi en onödig diskussition. Å nu tvekade han inte en sekund på att morra å visa alla sina vita tänder...

Å jag kan tala om att man inte ska försöka "snärta" till honom med kopplet i detta läge. Det blev mycket VÄRRE!
Så jag lovar att mycket problem sitter i kopplet och det som är i andra ändan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar