29 augusti 2008

Pucko(s) beteende

Jag blir bara mer och mer förvirrad över Pucko.
Igår fick han hälsa på sambons farbror och till en början gick det bra, sen ser jag hur han blåser upp sig och han börjar morra...
Jag lockade bort honom och sen var denna incident ur världen...

Har en fundering MEN den är så långsökt...
De tre som han har morrat på har haft hanhundar. Två av dem leonberger, å han verkliggen ogillar leonbergen...
Långsökt men kan det vara en anledning?
Har jag varit hos sambons farbror, med leonberger. Så har det hänt att P stått och puffat på byxorna och morrat. Detta har jag inte brytt mig om utan låtit honom göra annat istället.
Han e verkligen pucko ibland...

Har inte bestämt mig om jag ska åka på riesenlägret på Tånga än. Vore roligt men samtidigt så känns det jobbigt om han nu är så här pucko...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar