24 augusti 2008

Tacksam

Jag vill verkligen tacka alla som skickat SMS, mail, lämnat kommentarer här i bloggen. Alla som ringt och de som ställt upp för att titta på mitt monster.

Tack A & L för att ni tog er tid att titta på honom, och Susanne för spårträningen och pratstunden idag.

Tack alla för erat stöd, oavsett vilket beslut som fattas.
NI ÄR ALLA UNDERBARA!!!

Tycker bara det är så tråkigt att höra att han borde avlivas, från de personer jag vet aldrig tyckt om honom. Det gör så j**la ont!
För jag gillar mitt j**la monster Pucko!!! Även om ni inte gör det!

Men det är bara upp till mig att avgöra vad som händer med honom om träningen inte fungerar. Han kommer inte bli omplacerad iallafall, ingen annan ska behöva ta över detta problembeteende!

Om så blir fallet hoppas jag att han kan förlåta mig och ändå vänta på mig vid Regnbågsbron...

1 kommentar:

  1. Tack Jessika,för att Du kom o. vi fick tillfälle att träffa Er båda.Jag önskar Dig från hela hjärtat,att det kommer en vändning o. killen förstår att Du älskar honom o. vill hans bästa.Vi finns för Dig med råd o. stöd,så Du vet vi är på en armlängs avstånd.

    Kram
    Alice o. Leif

    SvaraRadera