18 september 2008

Utmanad

Då har jag blivigt utmanad av Jonna.

5 saker i min frys:
Oj, den är ganska tom just nu.... Men ska kolla om jag hittar något.
vinbär, vitlöksbröd, pommes, märgben och is

5 saker i min garderob:
Kan man räkna med malen som biter hål på mina kläder???
byxor, tröjor, leggins, tunka och pyjamas

5 saker i mitt badrumsskåp:
Ja vad brukar man ha mer än tandkräm och tandborste?
pincett, parfym, p-piller, smink och hårvax

5 personer som jag utmanar vidare:
Vet inte... Om någon känner sig manad så får den gärna anmäla sig som frivillig.

Sen så funderar jag på vem är det som hittar på dessa utmaningar?
Vad är det för roligt att veta vad som finns i mitt badrumsskåp eller min garderob?
Och den som hittat på utmaningen, läser den mina svar också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar