10 september 2008

"Velpotta"

Är jag... Har inte kunnat bestämma mig för om jag verkligen ska åka på riesenlägret på Tånga Hed, den 26-28 september.

Det är ju så roligt med alla härliga riesenmänniskor och allt hundtjöt. Men samtidigt så känns det jobbigt att åka med Pucko när han är lite pucko... (Hmm lät dumt, skulle kanske valt Pondus istället)

Men efter att pratat med Helen igår och som förtydligade att; Man åker inte dit för att visa upp sig, utan för att träna. Så har jag nu beslutat mig för att åka. Så nu är jag anmäld och pengarna är inbetalda. Hoppas nu att det var ett bra beslut...
Känner mig redan nervös men jag hoppas på att få fler tips om hur Pucko ska hanteras, och förhoppningsvis så kan vi träna lydnad också.

Å vad jag längtar! (Med skräckblandad förtjusning ska kanske tilläggas)

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra!!
    Framför allt kommer du kunna få tips!
    Själv pratar jag alltid om vad jag har problem med annars är det ingen mening att åka. Det som funkar bra funkar ju bra varför betala massa pengar för att visa upp det om man inte kan få pris???

    SvaraRadera
  2. Det klart det är rätt beslut att åka!!

    SvaraRadera