24 oktober 2008

Bestämt mig

tror jag....
Som vanligt velar jag fram och tillbaka.
Men jag har i allafall bestämt mig att om inget allvarligt/oförutsett händer så är Pondus kvar året ut.
Sen vid årsskiftet kommer det jobbiga.
Blir han bättre får han stanna - blir det värre får somna in.
Men så kommer problemet, om det inte blir någon skillnad då?
Ja ja, som man säger; den dagen den sorgen.

Ska börja kolla lite smått på ny hund och kennel. Tyvärr så är jag enkel spårig och det lutar åt en riesen, fast korthårig collie är ju fina också. Men kan ju inte komma med en kh collie på riesenlägret i sommar... Det blir problematiskt, fast det finns kanska någon kostym att hyra.

1 kommentar:

  1. Tack för grattiset!

    Usch vilket jobbig beslut du står inför. Håller tummarna för att Pondus tar sig i skägget och skärper till sig! Tycket att du är jätteduktig som har gett honom en extra chans.

    Kram

    SvaraRadera