21 oktober 2008

Det ska vara roligt

att ha hund och är det verkligen roligt att ha en Pondus?
Jo till 80% är det väl det. De andra 20% suger verkligen!
För han kan inte bara ha EN skruv lös utan det är en hel j**la skruvkartong som saknas!

För vad gör man med en hund som tagit till att morra när han inte får som han vill? Och kommer han ingen vart med det så tvekar han inte att bita.

Egentligen så är saken ganska klar att han borde tas bor, då han är farlig i vissa situationer. Men jag är väldigt egoistisk här och vill inte göra det eftersom att då står jag helt utan hund att träna med. Eftersom att Jackie är pensionerad och snart går på övertid hon med.
Det finns ingen möjlighet att ta en valp då jag jobbar heltid och sambon med.
Vad ska jag då skaffa mig för ny livsstil och fritidssysslor?


Känner mig verkligen desperat nu, jag vill så gärna ha kvar Pucko.
För att han är arbetsvillig, rolig att träna med, bjuder på sig. Han är en gosig hund och tillåter handtering.
Å f*n jag vill inte att alla som sagt att han är en skithund ska få rätt!

Har kontaktat en "hundpratarer" nu för att se vad Pondus har att säga till henne. Hoppas det ger nått *Hoppas*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar