17 oktober 2008

Vikt-quiz

Sambon var idag snäll och tog Jackie och Dezzi till veterinären för P-spruta.
Samtidigt passade han på att väga dem och Pondus.
Så vad tror du vovvarna vägde?
Jag gissade på Jackie 28kg, Dezzi 35kg och Pondus 45kg

Och de rätta svaren är....
Jackie 30kg - hmm kändes som hon gått ner i vikt kroppsmässigt men hade ökat 1,5 kg på 6månader.... Inte bra

Dezzi 37 kg - ååå vad sur jag blir på dem! jag har ju sagt till pappa och brorsan att de ska banta henne. Fast konstigt nog känns hon smalare i kroppen.

Pondus 48kg Herregud!!! Jag trodde han gått ner i vikt, han har känts så smal och jag tycker att han är dåligt musklad med...
Men så fel man kan ha nu väger han mer än någonsin. Inte konstigt att han var svårhållen i spåret sist...

2 kommentarer:

  1. Den vågen var nog inte riktigt kalibrerad med dig, stort sätt fel på 2kg!
    Skicka runt karlen tills du får rätt vikt. Något bra ställe måste finnas!

    SvaraRadera
  2. Hejsan hej
    Skoj att hitta en ny sida med skäggigt innehåll :D Återkommer!

    SvaraRadera